I Premi de Disseny i Fotografia en Ciències Socials i Humanes

CCSSyHH, Premi

23 de setembre 2013

15 Octubre, 2012a31 Octubre, 2012

“El Departament de Ciències Socials i Humanes de la Universitas Miguel Hernández convoca el I Premi de Disseny i Fotografia en Ciències Socials i Humanas davall el títol “La comunicació social i cultural en el segle XXI: una mirada de presente“.

El premi té com finalidad educativa incentivar la creació i reexión entre els estudiants de la UMH sobre els processos de comunicació social i cultural que constituïxen la contemporaneïtat. El premi es presenta en les modalitats de disseny i fotografia, i té com a objectiu trobar expressions artístiques que ajuden a comprendre la densitat d’estos processos. El concurs premiarà els treballs per la seua originalitat, grau de complexitat tècnica, capacitat per a transmetre la complexitat del món actual, i pulsió estètica.

Resum dels punts més importants de les bases

• Participants
    El premi va dirigit a tots els estudiants matriculats durant el curs acadèmic 2012-2013 en qualsevol dels títols oficials de grau o postgrau impartits en la Universitas Miguel Hernández.
  • Modalidadaes i premios
    Se definixen dos modalitats en què els estudiants poden participar: disseny i fotografia.
    1r Premi de Disseny – un únic premi de 500EUR en metàl·lic i diploma
    1r Premi de Fotografia – un únic premi de 500EUR en metàl·lic i diploma